Opieraj się na faktach, korzystając z prostego, zrozumiałego języka, unikając specjalistycznego żargonu.
Przywołuj osobiste historie lub przykłady, które mogą przemawiać do rozmówcy.
Jak komunikować się z osobami przekonanymi i nieprzekonanymi?
Z osobami przekonanymi: Utrzymuj ich zaangażowanie, dzieląc się nowymi badaniami i przykładami pozytywnych efektów szczepień. Pokaż im, jak mogą stać się ambasadorami szczepień w swoich społecznościach.
Z osobami nieprzekonanymi: Zamiast atakować ich przekonania, staraj się budować mosty i wyjaśniać wątpliwości, krok po kroku przybliżając ich do zaufania nauce.
Dlaczego to takie ważne?
Dezinformacja na temat szczepień prowadzi do dramatycznych skutków – zarówno na poziomie indywidualnym, jak i społecznym. My, jako specjaliści, mamy ogromny wpływ na walkę z tym globalnym problemem.
Jeśli chcesz poznać szczegóły i zdobyć wiedzę, która naprawdę zmienia perspektywę.
To wiedza, której nie znajdziesz nigdzie indziej!
Kampania edukacyjna została przeprowadzona we współpracy z Pfizer Polska Sp. z.o.o. PP-PRV-POL-0564
Zapraszam do oglądania!